Pomoc IBO

Kilka informacji na temat logowania do naszego Internetowego Biura Obsługi :

Login do systemu to numer abonenta widoczny na fakturach VAT pod adresem do korespondencji.

Hasło do pierwszego logowania wysyłane jest mailem do Państwa po wystawieniu pierwszej faktury VAT .

Abonenci, którzy nie mają potrzebnych do zalogowania danych mogą wysłać e-maila z prośbą o te informacje na adres iboatostnet.pl 

Ważne aby w tym e-mailu podać pełne dane abonenta. 

Po pierwszym zalogowaniu wymagana jest zmiana hasła.

Przycisk "zapomniałem hasła" służy do uruchomienia procedury utworzenia nowego hasła. Po jego kliknięciu pojawia się możliwość wpisania loginu (numeru abonenta) . Następnie należy kliknąć przycisk "wyślij". 

Spowoduje to wysłanie maila z dalszymi instrukcjami na adres poczty elektronicznej przypisany w naszym systemie do Twojego konta.

Może się zdarzyć, że mail ten nie trafi do skrzynki odbiorczej Twojego konta - trzeba wtedy sprawdzić czy nie został przeniesiony do innego folderu (SPAM, Powiadomienia ...)

 

W tym mailu dołączyliśmy link prowadzący do strony gdzie możesz podać nowe hasło. Musi ono spełniać następujące wymagania : minimum 8 znaków a w tym: conajmniej jedna duża litera, jedna mała litera i jedna cyfra.

 

Jeśli nowe hasło spełnia wymagania to można go zatwierdzić przyciskiem "zapisz nowe hasło".

 

Po otrzymaniu komunikatu "Hasło poprawnie zmienione - można się >zalogować<" hasło jest już gotowe - zapraszamy do logowania.

 

 

W przypadku problemów lub niejasności prosimy o kontakt: iboatostnet.pl lub 172299700